Headlines News :
Home » » Anuar Diselubungi Kemaluan Melampau

Anuar Diselubungi Kemaluan Melampau

Written By Scud on Thursday, March 18, 2010 | 2:15 PM

Akhirnya semalam DS Zahrain membuka mulut tentang Anuar didalam Dewan Rakyat. Habis semua tembelang Anuar dibongkar termasuk Anuar menggunakan nama Yang Dipertuan Agong dan Panglima Tentera untuk rancangan 16 Sept.

Zahrain mendedahkan bagaimana Anwar membohongi wakil rakyat pembangkang kononnya ahli-ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) yang akan melompat parti menyertai pembangkang lebih daripada mencukupi.

Zahrain yang memulakan ucapannya pada pukul 5.05 petang berkata, Anwar mendakwa kononnya Seri Paduka pada satu ketika pernah menunggu di istana untuk mengesahkan jumlah ahli Parlimen BN yang melompat parti bagi menyertai pembangkang.


Gambar Hiasan

''Beliau mengakui bahawa Yang di-Pertuan Agong telah memperkenankan pelantikannya sebagai Perdana Menteri keenam sekiranya pakatan pembangkang berjaya membentuk kerajaan Persekutuan sementara Angkatan Tentera Malaysia (ATM) juga menyokong pelantikan tersebut,"

Akhirnya Anuar terpaksa keluar dewan setelah tak tahan menanggung kemaluan yang amat besar. Pemergian Anuar diikuti oleh pengikut pengikut setianya. Merah padam muka Anuar menanggung kemaluan. Cuma nasib baik tak menanggis dan terkencing didalam seluar saja. Kalau tidak, pasti bertambah gamat suasana jadinya.
Share this article :

1 comments:

Anonymous said...

Allahuakhbar. Sumpah laknat Saiful makin lama makin kita lihat akibatnya. Fikir2 kan lah...

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Pahang Post - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger